شورای عالی حوزه های علمیه|نمایش جزییات خبر

سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه به استان گلستان

سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه به استان گلستان
حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان به منظور بررسی میدانی و اطلاع از آخرین وضعیت، مشکلات و آسیب‌های احتمالی حوزه‌های علمیه استان گلستان، وارد این استان شد و ضمن حضور در مرکز مدیریت استان، از نزدیک در جریان دغدغه‌های مسئولین حوزه علمیه این استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی حوزه‌های علمیه، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه به منظور بررسی میدانی و اطلاع از آخرین وضعیت، مشکلات و آسیب‌های احتمالی حوزه‌های علمیه استان گلستان، وارد این استان شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با حضور در جلسه معاونین مرکز مدیریت استان، به عنوان اولین برنامه این سفر سه روزه، از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و مشکلات حوزه علمیه استان قرار گرفت.

در این جلسه، معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت‌های مختلف، به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

لزوم اصلاح ساختار و سازمان نفرات، کمبود نیروی کادر و اعتبارات، توجه به ارتقاء کمی و کیفی پذیرش حوزه‌های علمیه، تأکید بر لزوم محوریت قرآن در سال‌های ابتدایی تحصیلی طلاب، اعتبارات لازم جهت تجهیز کتابخانه‌های مدارس و نیاز به راه‌اندازی واحد رسانه‌ای مستقل حوزوی، از جمله محورهای سخنان معاونین مرکز مدیریت استان در این جلسه بود.

در ادامه؛ پس از ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل مطرح شده و اقدامات و طرح‌های در حال انجام و در شرف اجرا، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان ابراز داشت: خوشحال هستیم که در خدمت سروران گرامی هستیم و إن شاء الله در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی عصر و رشد علمی، آموزشی و تربیتی این عزیزان موفق باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ فضای طلبگی در میان مسئولین حوزه اظهار داشت: وظیفه شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این است که تمام تلاش خود را بکند؛ اما این بدان معنا نیست که فضای طلبگی به یک فضای دیگری تبدیل شود.

شورای معاونین
۲۹ خرداد ۱۴۰۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.